Liczba wyświetleń

Popularne posty

O mnie

niedziela, 21 kwietnia 2013

Dziewczęco ;3

Cześć, długo nie pisałam. Dużo nauki :D W kolejnym poście chciałabym opisać nowy konkurs ;D
Jest taki trochę wiejski XD Coś podobnego chyba już było. Stwierdziłam, że na tym blogu zajmę się modą :) Do tego będę używać konta Jaskrawa x3 . Użyte kolory pokażę jednak nie wszystko uda się kupić ode mnie / Jaskrawej, ponieważ nie mam wystarczającej ilości sc :C Oto pierwsza moja kompozycja :)
Dziewczęco :3
Mało dziewczyn ubiera stroje typowo 'dziewczęce'. Ja postawiłam na róż i biel. Użyłam zapomnianiej już spódniczki do kolan, bluzki można powiedzieć dziecięcej, bardzo lubię te buty z rajstopami, miałam look's gdzie używałam wyłącznie ich :D Postawiłam na białe rajstopy w różową kratkę. Kokardkę, którą zasłania spódnica dałam białą by się odróżniała od różowej górnej części rajstop. Włosy dałam blade, moim zdaniem takie tu najbardziej pasują ;) Jeśli ktoś woli uniwersalne włosy, może wybrać bez pasemek. Ja wybrałam te ponieważ są tej samej ceny, a różowe pasemka nie są aż tak bardzo widocznie. Szukałam kokardki na uchu, jednak jej nie znalazłam ;C Jeśli ktoś znajdzie to polecam dodanie jej. Góra biała, dół różowy. Trzy wersje kolorystyczne:

Kolory:
1.


2
3.

Look jest trochę drogi. Jednak jeśli masz Thick Lashes będzie to kosztowało nie całe 2tysiące :) Jeśli wam się podoba proszę o skomentowanie. Możecie też wytykać błędy, bo dopiero się uczę c:

mysweetday
sobota, 20 kwietnia 2013

Mój udany dzień :)

Na pewno to Robisz !
Wiem że to robisz ;D
Jak masz zad nwm z niemieckiego itd. Pomagasz se tłumaczem Gogle ;D ?
Nie będę wredna bo ja też od czasu korzystam hihi C;
xD
Mam boski dzień , ;D
Dzisiaj wam opowiem co robiłam od rana do wieczora
(szczegółami) Ok ? :>
A więc :3
1.Spałam przytuliłam się do Kryśki (Misiek mój ) Bez skojarzeń ;D ,   
2.Wstałam jak zwykle się uderzyłam głową góry łóżka ( mam piętrowe )
3.Szłam do toalety ( Załatwiłam się , i co z tg masz problem ?)
4.Umyłam ręce mydłem ( to logiczne że mydłem ;D )
Nie powiem bo nie wiem jak tam ma ktoś inny sposób do mycia rąk hihi ;d  
4. Włączyłam na maxa światła w łazience po czym oglądałam się w lustrze , Nie dziwcie się to mój nałóg ;*
6.  Poszłam się wykąpać ;D z solą do wody (:
Jak się umyłam dałam sobie ręcznik na głowę ( wytarłam się ) i wysuszyłam włosy suszarką.
7.Gdy je wysuszyłam dałam na nie odżywkę po czym dokładnie rozczesałam włosy C: Po rozczesaniu ich zrobiłam sobie warkocz ;3 
Poszłam do kuchni wyciągnęłam ciasto na naleśniki :)
tylko miałam sobie zrobić kółka ;D i posmarować np . nutellą , Oczywiście moja mama dała mi karteczkę z napisem ( Masz ciasto do naleśników w lodówce , Za niedługo
Wrócę z Sklepu Mama ♥)
8.Odpowiedziałam sobie w myślach no dobra.Gdy zrobiłam sobie śniadanie Poszłam do łazienki i umyłam ząbki ;3.
9. Ubrałam się ;3 Kurde mama mi znów nad ranem przyszykowała ubrania ;D jak to Mama..   
10.Mamusia wróciła ;)
Po czym miała z 6 torebek zakupów;P
Pamiętam jej słowa do teraz ;dd
Jula pomóż mi , A i zjadłaś śniadanie ?
Ja odpowiedziałam : Ide mamo -.- A i zjadłam śniadanie ;d
Mama to dobrze , Kupiłam ci te twoje buty :)
Ja : z H & M ?
Mama tak Te co chciałaś ;)
Ja : Kochana jesteś :)
11. Jula Tata jest już u babci ( Remontujemy jej pokój) 
Ja : Dobrze.
Mama: ubierz buty i kurtkę zaraz pójdziemy po Harreg'oo (Mojego brata) Do przedszkola .
Ja : no dobra ;-;
11. Gdy wyszliśmy z Mamą z domu poszliśmy do auta. Po czym pojechaliśmy do przedszkola Harrego
 Gdy mama wróciła z Harrym weszli do Auta A ja z Damiankiem pisałam przez tel ;D ♥
 Jak zwykle *_*
12.Pojechaliśmy Do Babci z 30 km z mojego Domu , Gdy wróciliśmy Tata był w pokoju Babci , Remontował go )
Jak zwykle na nas czekał przepyszny obiad , roboty Babci ♥ Gdy go zjadłam nudziło mi sie ;C poszłam na Plac Zabaw ;D 
Wiem jestem za stara na takie coś ale wiecie , powinnam się cieszyć z dzieciństwa do póki go mam :) 
Poszłam Była tam : Zuza , druga Zuza, Martyna , Paweł , Kordian , Iza , Mateusz , Seba <3
Ponieważ umówiłam się z nimi :3, Było super :)
Graliśmy np w zbijaka :)
I te worki ;D
Moja Zuzka gdy graliśmy w siate dostała z 20 razy w buzie,     Narzekała że to Prze laleczkę wódu
Którą dostała od wujka, :D
Jeżeli powiedzieliśmy , wyrzuć ją , ona Takie coś 
Zuza : Nie moge bo jakby
ktoś ją wyciągnął i by ją szarpał to by mnie też szarpał
      Walnełam xDD
Potem pojechałam od Babci weszłam Na komputer :)
I napisałam ten post :) ,
Ktoś przeczytał całe ? :)  
Paaaa , ;*
Julka ;D
Ps . za wszelkie błędy w tekście , personel nie odpowiada ;D 

niedziela, 14 kwietnia 2013

Love the star | nowy film c:

Pierwszy odcinek już jest c: Gorąco zapraszam do oglądania : D  Kilka screen'ów. Jednak nie dowiecie się zbyt wiele ;*
czyli główna bohaterka c:
Czyli najlepszy przyjaciel Kathlen c:
Randka? Tego się dowiecie w drugim odcinku c:

I ujęcie z lovkiem c: Za, które bardzo dziękuję :* I za grafa obok :D Wbijamy level :D Brakuje.. umm.. 95tysi c: Help? Graf? Love'k? Zobaczenie filmu ? Np. tego u góry :D Pa misiaki :* Za pomoc thank you very much :*

piątek, 12 kwietnia 2013

Konkurs NeoN Glow

                      NEON GLOW

 
Mi się podoba ten konkurs. Lubię NEONowe kolorki. Takie looki są fajne c: Nie mam ich zbyt wielu, ale bardzo mi się podobają c:
ANIMACJE:
NEON  Dance

NEON Hula Hoops

NEON Posing

Love NEON Heart

Glow Body
Glow Stick Dancer

Tła:
Neon*
 AKCESORIA

UBRANIA :



MOJA OCENA KONKURSU :
Wielkim minusem jest brak włosów dla nie VIP, jak dla mnie jest to dyskryminowanie tych bez tego członkostwa. Bardzo mi się podoba spódniczka <3


1. VIP - 650 sc
2. Nie VIP - 550 sc 

Podobne c'nie? c:
Akcesoria się nie wzbogaciły zbytnio. Animki są spoko, ale tylko do takich club'ów i tylko do tego konkursu. Ogółem fajny konkurs, ale na 'codzień' animacje i ubrania nie są do ubierania. Nie chce mi się dalej pisać więc to na tyle. Pa misiaki ;* 2 tyśki do wbicia ;* Pa..